måndag 30 maj 2011

Stockholm i mitt hjärta

Stockholm är en trevlig stad. Inte så trevlig som Göteborg förstås, men jag ser fram emot att få en fin vistelse där under Kristi himmelsfärdshelgen. Det är bara Stockholms Central som är ett gudsförgätet ställe. Resten är mysigt. Redan imorgon bär det av. För första gången i mitt liv har jag tagit en dag ledigt från jobbet. Det finns en första gång för allting. :-) På onsdag blir det studentfirande och sen blir det lite sightseeing och mycket kvalitétstid med goda vänner resten av dagarna. Hoppas nu att det blir fint väder för jag har nya klänningar med mig som jag vill använda.

Mission i Stockholm: Att hitta en fräck hatt från 40- eller 50-talet som matchar min 40-talsklänning och som jag kan ha på pilsnerfilmspicknicken om två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar