tisdag 3 maj 2011

Nej, se det snöar...

Ja, se det snöar. Ja, se det snöar. Det var väl... hmm... ordet jag letar efter här är inte roligt. Om det var någon som missade det så snöade det imorse. Jag trodde att jag såg i syne eftersom klockan var halv sju på morgonen och jag i sedvanlig halvkoma var på väg från stan till tåget. Men nej, det snöade i Trollhättan också. Riktig snöstorm ett tag faktiskt. Nu får det vara nog! Hallå, vädergudar - vi har sjungit in våren nu och tror att det i princip är sommar redan. Skärp till er!

För övrigt har jag blivit uppläxad av mina elever idag för att jag spelade King osjysst. Jag trodde det gick till som förr i världen då man skulle försöka slå ut varandra, men så fick jag minsann inte göra. De senaste dagarna har jag även insett att jag inte är någon hajare på varken rockring eller hopprep längre. Men hoppa hage kan jag i alla fall och veva långhopprep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar