torsdag 5 maj 2011

Konsten att vara kvinna

Ibland är det svårt att vara kvinna. Det är mycket onödiga saker som man ska kunna. Ta till exempel det här med att raka ben och armhålor. Idag kostade jag på mig både vaxremsor och hårborttagningscréme för att testa nya sätt att bli kvinnlig och fräsch. Det visade sig dock vara svårare än väntat att använda de där grejerna. Crémen var ju rätt enkel, fast jag lyckades klappa ner hela bh:n och spilla på mattan, men resultatet blev riktigt bra. Vaxremsorna som jag provade under armarna var dock en annan femma. Det var kladdigt och kletigt och hur jag än drog och slet fick jag knappt bort ett enda hårstrå. Istället fick jag trevliga illrosa märken efter vaxet som det var ganska svårt att få bort.

Slutsats: Aldrig mera vax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar