tisdag 28 juni 2011

Bara det allra nödvändigaste?

Fröken Marcusson har idag handlat inför pilgrimsresan. 1100 kr på Stadium var ju inte så farligt med tanke på att jag skulle ha livsnödvändiga saker såsom reselakan, sovsäck, vattenflaska m.m. Men märk min förvåning när jag handlade för 1200 kr på Apoteket!? 1200 kr, hur i hela friden gick det till? Jag köpte ju bara det allra nödvändigaste. Var det dyrt eller är jag hypokondriker? Med hjärtat i halsgropen köpte jag till sist en käck liten solhatt. Nu börjar jag få in rätt känsla. Det här ska bli så härligt!

Som sagt var - bara det allra nödvändigaste...

2 kommentarer:

  1. Öhh, om du behöver allt det där så är du hypokondriker :P

    SvaraRadera
  2. Men det är egentligen bara solcreme, fottalk, schampoo och lite första hjälpen-prylar... :-)

    SvaraRadera