lördag 13 augusti 2011

Sommarens- att- göra- lista: uppföljning

I slutet av maj planerade jag glad i hågen upp min sommar. Det ledde till blogg-inlägget "Sommarens att-göra-lista". Nu lider semestern mot sitt slut och det är dags att blicka tillbaka och se hur det blev...


1. Pilgrimsvandra i Spanien (Avklarat! Vilken resa!)

2. Hälsa på goda vänner i Turkiet (Blev inget med det, men det var tur. Jag följer med ett annat år.)

3. Fira midsommar på landet- årlig tradition sedan 1993 (Avklarat och lika härligt som alltid!)

4. Ha en kräftskiva på landet för alla mina vänner (Hmm... hinns nog inte med. Höstfest istället!?)

5. Föra över alla vhs:er till dvd (Skäms! Du har hållit på i ett decennium snart med det där och du blir aldrig klar...)

6. Åka till Stockholm på invigningsceremoni med Ekmansällskapet (Avklarat!)

7. Vara på landet (Avklarat, fast i mindre skala. Jag har inte ens badat i Klarsjön i år...)

8. Skratta, älska, leva, andas, njuta... (Avklarat och med råge!)

9. Reflektera (Avklarat!)

10. Sjunga in mina nyskrivna sånger och skriva nya (Inga inspelningar, men dock några nya låtar)

Jamen, jag har ju hunnit med en del ändå!? Och förutom detta har jag.

11. Hittat mannen i mitt liv

12. Varit i Stockholm i nästan tre veckor

13. Sett på film, film och åter film

14. Fått visa ett somrigt Göteborg för en efterlängtad gäst

15. Spenderat mycket tid med goda vänner

16. Sprungit på loppisar och köpt onödiga, men roliga saker

Inte illa, eller hur? Det här har varit den absolut bästa sommaren jag har haft sen jag var barn. Tack ödets försyn och universums goda makter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar