söndag 18 augusti 2013

Segway to heaven

Jag erkänner, även jag har gjort det. Det där lite pinsamma som man sett Dolph Lundgren göra och som de gör i "Solsidan". Jag har åkt segway. På kulturkalaset kunde man få pröva på det för en 50-lapp.
 
Egentligen är det ju ett konstigt och skumt transportmedel, för att inte säga onödigt. Bidrar till den allmänna folkhälsan gör det ju inte direkt. Dessutom finns ju redan cyklar och mopeder. Men ack, så roligt det var! Och jag som har dålig motorik klarade ändå av det för det var så enkelt att styra och reglera farten. Tokroligt var det helt enkelt... Jag hjärta segway.
 
Frågan är nu bara vad jag ska göra när jag tillfälligtvis får 80 000 kr över. Ska jag köpa en segway eller ska jag gifta mig? Svårt val...
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar