söndag 4 september 2011

Kräftskiva och annat trevligt

Jag har fått kritik för att jag inte är en lika aktiv bloggare längre. Jag ska försöka bättra mig. Det är ju inte direkt så att jag saknar ämne att skriva om, men det har varit lite annat som stått högst upp på listan. Men nu så har faktiskt att-göra-listorna börjat bli rejält avprickade. Ikväll har jag dessutom varit duktig och städat toaletten och dammsugit. Nu kan jag ta emot besök snart!

Helgen har varit underbar. Först en härlig Veronica Mars-kväll i fredags med smurfspel och stekt persilja. Sedan bar det av till Falkenberg på lördagen för kräftskiva med mammis och pappis och bästa familjen L. Som alltid blev det en kanontrevlig tillställning. 5 kg kräftor till sex personer. Det tycker jag är väl tilltaget. :-) Mmmm.... Och idag blev det bergsklättring vid Ugglarp och årets sista bad. Jag tror aldrig jag har badat i september förut.

För övrigt kan tilläggas att jag som vanligt känner mig glad och tacksam. Jag skriver det ofta så att jag inte ska glömma alla vackra dagar som livet har att ge. Jag har världen bästa föräldrar, vänner och pojkvän och trivs med mitt jobb. Det kan inte bli så mycket bättre just nu. Möjligtvis skulle jag vilja ha en liten siames att älska också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar